13.

13.03.2013
Jak 13 to 13 nie ważne czy to piątek czy środa. 
Dziś pechowy dla mnie bardzo, bo dostała mandat i przez spóźnienie straciłam dniówkę w pracy, bo nie było już miejsca ...
Cóż nie ma co się załamywać, na wszystko znajdzie się rozwiązanie.
Mój ukochany dziś wieczorem wyjeżdża do Polski.
Ah jak ja będę tęsknić ...
Przygotowałam dla was parę recenzji, parę rzeczy okazało się niestety BUBLEM.
To w kolejnym poście! 
A tak swoją drogą śmieszna pogoda - tydz. słonecznej, ciepłej wiosny, nawet po 14*,
przedwczoraj i wczoraj biało - śnieg i mróz, a dziś znowu wiosna ?!


*resztki 2 dniowej zimy

*ale trawka zawsze zieloniutka :P


Dziś życzę Wam udanego dnia i uważajcie! ;)

18 komentarze:

goskaaa pisze...

Ach zamień się! U nas dziś znów zima :(

Monika Miczek pisze...

śliczne foty :)oj to rzeczywiscie pechowy 13333333:)

Blogowy Świat pisze...

Skoro dniówka Ci przepadła to przynajmniej masz dzień wolny bo w takim przypadku chyba do pracy nie musisz sie stawić co?

Justyna pisze...

U mnie śnieg ;-(

koruSSia pisze...

ja już z całych sił odganiam zimę ;D

owieccccka pisze...

Serdecznie zapraszam na moje rozdanie na pożegnanie zimy
"...każdy wygrać może jeśli szczęściu dopomoże ..."
zapraszam ===> http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/03/rozdanie-na-wiosne.html

MsEuforiia pisze...

Pamiętaj że po takim dniu następny jest 100 razy lepszy :)

silver pisze...

U mnie wciąż zima :(

Paula pisze...

Jak słońce świeci, to jest ślicznie. Problem w tym, że za rzadko świeci :P

Wioletta Sowińska pisze...

jaka piekna masz pogode :)
czyli co pracowalas dzis za free? :O

cherrylassie pisze...

Daje sobie rękę uciąć,że będziesz zadowolona z działania tego masełka ;))

Faktycznie dzisiaj była piękna pogoda,mam nadzieję,że już nie długo będzie taka cały czas!
Buziaki!

Gaffi pisze...

Zabranie dniówki za spóźnienie? To niezgodne z prawem chyba...tylko nie mów że pracujesz dla rodaków;-)

Maya catchthosemoments pisze...

a u nas śnieg, jaka zielona trawa moja w podwórku jest spalona i brązowa.
Buziaczki z jeszcze bardziej rozkapryszonej Polski

Anonimowy pisze...

Pewnie jakas premie jej zabrali jednorazowo za to ze sie spoznila. W kazdej firmie tak jest.

Wioletta Sowińska pisze...

ojej to faktycznie pechowo :/

Ann pisze...

Współczuję takiego pecha :(

Lil Oddiette pisze...

Co za pech, współczuję ...

Anita pisze...

Ooo jaka trawka zieloniutka :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Komentarzom typu " fajny blog, poobserwujemy?" mówię NIE. Jeśli krytyka, to tylko konstruktywna. Możesz wyrazić swoje zdanie w komentarzu, zapraszam.